Politika kvalitete

Politika kvalitete

Moderna tvrtka visokih poslovnih vrijednosti.

Politika upravljanja kvalitetom

Poslovodstvo BISTRE d.o.o. potvrđuje svoje trajno opredjeljenje i svijest o potrebi da kvaliteta usluga koje pruža BISTRA d.o.o. bude na najvišoj razini građevinske struke, po mjerilima tehničkih normi, zahtjevima naručitelja i ostalih zainteresiranih strana.

Poslovanje je sasvim usklađeno sa našim tehničkim, tehnološkim i organizacijskim mogućnostima koje se preispituje sa stajališta poslovnih prilika i rizika. Poslovodstvo BISTRE d.o.o. želi razvijati, primjenjivati i trajno usavršavati interni sustav kvalitete i zaštite okoliša u skladu s međunarodnim normama iz niza ISO 9000 i ISO14001 uz stalno praćenje zahtjeva tržišta, uvođenje novih tehnologija u djelatnost građenja, brige o prirodnim resursima i utjecaju vlastitih aktivnosti na okoliš kao i stalnu usklađenost sa zakonskim i ostalim zahtjevima.

BISTRA d.o.o. je uvijek bila prilagodljiva zahtjevima tržišta u tehničko-tehnološkom pogledu i izvođenju što joj osigurava stalnu prisutnost na tržištu. Cilj je da kvaliteta radova i usluga bude poznata i priznata, kako kroz zadovoljstvo svih kupaca, tako i kroz prepoznatljivost na tržištu po kvaliteti, brzini i građevinskim izvedbama i zaštiti okoliša. Zadovoljstvo i povjerenje kupaca i ostalih zainteresiranih strana uslugama BISTRE d.o.o., uvjet su uspješnog poslovanja a realizacija svakog ugovora treba biti preporuka za slijedeći.

Poslovodstvo je svjesno, da ostvarenje poslovnih ciljeva ovisi o svakom zaposleniku BISTRE d.o.o. te traži da se mjere za ostvarenje ciljeva kvalitete i zaštite okoliša sprovode u svim organizacijskim dijelovima, na svim organizacijskim razinama i na svim gradilištima.

Odgovornost za cjelovitu uspostavu navedenih sustava pripada direktoru i svim voditeljima radnih procesa uz sudjelovanja svih zaposlenika i drugih koji rade za i u ime naše tvrtke.

Svaki djelatnik je upoznat s politikom kvalitete i upravljanja okolišem, shvaća je i prihvaća kao trajno načelo u vlastitom djelovanju.

Ova politika je dostupna zainteresiranim stranama a bit će stalno preispitivana u svrhu njene primjerenosti.

Đurđevac, 22.05.2017.

DIREKTOR
Krešimir Habijanec spec. ing. aedif.

Međunarodne norme ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015  zahtijevaju redovito praćenje i ocjenjivanje sustava osiguranja kvalitete, zaštite okoliša, zdravlja i sigurnošću na radu te energetske učinkovitosti, kako interno, tako i eksterno i to od organizacije ovlaštene za certifikaciju. Osvojeno priznanje i certifikati nastoje se sačuvati i obraniti u svim sljedećim provjerama.

Ocjena sustava upravljanja provodi se najmanje jednom godišnje, a planske interne provjere su podloga za poduzimanje korektivnih i preventivnih mjera u daljnjem razvoju integriranog sustava upravljanja za sljedeće razdoblje.

Periodična provjera Politike osigurava njenu trajnu primijenjenost.

Ova Politika je dostupna svim zainteresiranim stranama, te komunicirana sa svima koji rade za i u ime tvrtke Bistra d.o.o., Đurđevac.